Prezentowany kurs pomoże zapoznać się z Edytorami tekstowymi Word 2010, Word 2007 oraz Word 2003 w szybki i przyjemny sposób. Nasz kurs przeprowadzi użytkownika krok po kroku przez wszystkie najważniejsze aspekty tego niezwykle popularnego edytora tekstowego w wersji, jakiej używa, na co dzień.
Kurs składa się z szeregu filmów z komentarzem lektora, które pozwolą szybko zapoznać się zarówno z podstawowymi jak i bardziej zaawansowanymi funkcjami programu.
Kurs umożliwia dowolne powtarzanie prezentowanego materiału video, co z pewnością pomoże w bardzo prosty sposób utrwalić możliwości edytora.
Dla początkujących użytkowników przygotowaliśmy rozdziały omawiające m.in. wprowadzanie tekstu, podstawy formatowania czy tworzenie tabel.
Bardziej zaawansowani użytkownicy z pewnością docenią rozdziały omawiające rejestrowanie makra, zaawansowane formatowanie czy przenoszenie danych z programu Excel.
W kursie znajdziesz też wiele skrótów i podpowiedzi, które znacznie przyspieszą Twoją codzienną pracę w środowisku Word.
W celu ułatwienia nauki, w prezentowanym kursie zostały zamieszczone dokumenty wykorzystane w filmach instruktażowych. Dzięki temu można na bieżąco powtarzać wszystkie czynności pokazane na ekranie.
Minimalne wymagania sprzętowe: System operacyjny Windows/Mac OS/Linux z zainstalowaną przeglądarką internetową obsługującą wtyczkę Adobe Flash Player, komputer wyposażony w napęd optyczny CD/DVD/Blu-ray.
Rozdziały demonstracyjne kursu Word 2010:
![]() 5.2. Tworzenie własnego stylu |
![]() 8.3. Podział na sekcje |
Spis rozdziałów omawianych w poszczególnych kursach:
Kurs Word 2010 czas trwania kursu 270min |
Kurs Word 2007 czas trwania kursu 75min |
Kurs Word 2003 czas trwania kursu 90min |
1. Wstęp 2. Interfejs 3. Okno Plik 4. Zarządzanie dokumentami 5. Dostosowywanie interfejsu 6. Zaznaczanie tekstu 7. Przenoszenie i kopiowanie 8. Wyszukiwanie i zamiana 9. Podstawy formatowania 10. Zaawansowane formatowanie 11. Efekty tekstowe 12. Wyrównanie i odstępy 13. Tworzenie i edycja list 14. Wcięcia i tabulatory 15. Stosowanie stylu i motywu 16. Tworzenie własnego stylu 17. Wstawianie obrazków 18. Rysowanie kształtów 19. Zawijanie tekstu 20. Style i efekty grafiki 21. Smart Art 22. Wstawianie tabeli 23. Edycja struktury tabel 24. Formatowanie komórek 25. Zamiana tekstu na tabelę 26. Sortowanie danych 27. Marginesy, rozmiar i orientacja papieru 28. Podział tekstu na kolumny 29. Podział na sekcje 30. Nagłówki, stopki i numeracja 31. Tworzenie własnego nagłówka 32. Wstawianie stron 33. Tworzenie pola tekstowego 34. Zapis szybkich części 35. Tworzenie spisu treści 36. Edycja tła strony 37. Odsyłacze 38. Tworzenie indeksu 39. Przypisy dolne i końcowe 40. Korespondencja seryjna 41. Przenoszenie wykresu z Excela 42. Przenoszenie danych z Excela 43. Rejestrowanie makra 44. Sprawdzanie pisowni 45. Ochrona dokumentu 46. Śledzenie zmian 47. Wydruk dokumentu |
1. Wstęp 2. Interfejs programu 3. Nawigacja przy użyciu klawiatury 4. Inne metody nawigacji 5. Sposoby zaznaczania tekstu 6. Przenoszenie oraz kopiowanie 7. Wyszukiwanie oraz zamiana 8. Formatowanie tekstu 9. Wyrównanie akapitów 10. Wcięcia w akapitach 11. Zastosowania tabulatorów 12. Listy punktowane oraz numerowane 13. Tworzenie tabel 14. Formatowanie tabel 15. Wstawianie dodatkowych obiektów 16. Modyfikowanie marginesów |
1. Wstęp 2. Interfejs programu 3. Nawigacja 4. Inne metody nawigacji 5. Sposoby zaznaczania tekstu 6. Przenoszenie oraz kopiowanie 7. Wyszukiwanie oraz zamiana 8. Formatowanie tekstu 9. Wyrównanie akapitów 10. Wcięcia w akapitach 11. Zastosowania tabulatorów 12. Listy punktowane oraz numerowane 13. Tworzenie tabel 14. Formatowanie tabel 15. Wstawianie dodatkowych obiektów 16. Modyfikowanie marginesów |